DBK 70 år

Klubben fyller 70 år och det ska vi fira!

Vi börjar klockan 16.00 lördag 19 augusti i Askfatshamnen. och slutar när maten och drycken är slut eller runt 23.00 vilket som infinner sig först. Det bjuds på grillmat, dryck till maten och med lite tur en timmes underhållande bryggdans. Bar till självkostnadspris kommer att finnas.

Ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir. :)

För att kunna beräkna mat, dryck och platser, måste vi få en bindande anmälan, med en liten anmälningsavgift, innan den 19 maj
Ni sätter in 150.- per vuxen och barn över 12 år, på konto Handelsbanken clearing 6906, konto 462 302 121.

OBS, VIKTIG INFORMATION!!! På inbetalningens meddelande till mottagaren skriver ni ert medlemsnummer och hur många som kommer, som i detta exempel: 4011 V2 B1 vilket betyder medlemsnummer 4011, 2 vuxna och 1 barn (under 12 år).

Viktigt att ni alla anmäler er genom att betala SENAST DEN 19 MAJ. Alla får en bekräftelse via mejl innan midsommar.
Oj, vad välkomna ni är och Oj, vad trevligt vi ska ha.

Hälsar Ordförande Uffe Börjesson, Festgruppen och Styrelsen Dalarö Båtklubb förväntansfullt.